Veel concerten en Vakantie

7 juni 2018 - Ossiach, Oostenrijk

Lieve allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje neem op mijn blog! En jeeetje wat gaat de tijd toch snel, want over 1 maand vertrek ik aankomende nacht al naar huis! Het gaat me toch wel even te snel hoor, maar dat betekend natuurlijk ook dat ik het naar mijn zin heb hierzo. Ik heb van de week een drukke week gehad, dus ik zal meteen beginnen om alles te vertellen.

Op vrijdag 1 juni i was ik vrij. We hadden een lekker rustig dagje. In de ochtend had ik gitaar geoefend en niet heel veel bijzonders gedaan. In de middag zijn Abelina en ik lekker even een ijsje gaan halen en een rondje gaan lopen, maar omdat het erg heet was besloten we al snel om weer terug te gaan en ben ik thuis lekker buiten gaan zitten. Om een uur of 4 zijn Abelina en ik in de auto gestapt op naar een musical kamp waar Abelina in de zomers werkt. Er was een oefendag voor de mensen die er werken, dus daar gingen we even heen. Het was erg gezellig. We kwamen dan ook pas weer later in de avond terug en toen ben ik meteen gaan slapen.

Zaterdag 2 juni was een hele leuke dag. In de ochtend heb ik niet onwijs veel gedaan, wat ik weet. Om half 2 gingen Abelina, Uta en ik in de auto op naar de kerk. Daar ging Abelina namelijk piano spelen en zingen bij een bruiloft. En ik mocht lekker luisteren en kijken. Abelina had suuuper goed gezongen en de bruid had een hele mooie jurk, dus de bruiloft was denk ik best wel geslaagd. Nadat iedereen de kerk had verlaten hebben we meteen de spullen ingepakt en moesten we naar huis om onze spullen te pakken. En toen door naar het volgende concert van Abelina. Dit concert was wel 1,5 uur rijden. Abelina had weer goed gespeeld. Maaar dat zijn we wel van haar gewent, want ze is altijd heel erg goed. Na het concert zijn we in de auto gestapt op naar de tante van Abelina, want daar bleven we slapen. We hebben nog lekker wat avond gegeten en aan de tafel gezeten en gepraat en toen zijn we naar bed gegaan.

Zondag 3 juni  waren we dus nog bij de tante. Toen ik daar op zaterdag aan kwam, was het donker, maar  toen ik zondag ochtend de gordijnen open deed was ik meteen verliefd op de plek waar we waren. We waren midden in de bergen en hadden uitzicht op een mooi meer. Echt heel erg gaaf. We zijn de ochtend begonnen met hele lekkere vers gebakken broodjes voor het ontbijt. Toen we klaar waren met het ontbijt werd er gevraagd of ik in een magage stoel wilde liggen, en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. En toen ik daar nou eenmaal in lag kwam ik er ook echt niet meer uit. Ik heb dus 1,5 uur in de stoel gelegen. En toen dacht ik dat het toch wel tijd was om me klaar te maken voor de dag. Voor de lunch gingen we naar een restaurantje bij het meer, waar we lekker gegeten hadden. Nog even wat foto’s gemaakt en toen weer terug naar het huis van de tante. We hebben nog een bakkie gedaan en lekker buiten gezeten en toen kon ik me spullen weer inpakken en moest ik me weer klaar maken voor het volgende concert, want Abelina moest het zelfde concert als de dag ervoor nog een keer spelen. Na het concert zijn we weer terug gereden naar huis. Het was toch wel even een weekend vakantie voor mij.

Maandag 4 juni had ik weer een drukke dag. Eerst ben ik naar school gegaan. Met school zijn we 2 uurtjes gaan zwemmen in de gymles. Dat was erg gezellig. Ik was tot 14:50 op school en om 15:00 had ik met mijn local coordinator, Francesca en Abelina afgesproken om een ijsje te gaan eten en een koppie koffie te drinken. Dat was weer erg lekker en gezellig. Om 4 uur moesten Abelina en ik weer in de auto zitten, want Abelina had een soort van zangles voor een concert. En ik vond het gewoon leuk om mee te gaan en de andere mensen die zingen te leren kennen. Na de zangles zijn we naar de muziekschool van Klagenfurt gegaan, waar Abelina moet oefenen voor een ander concert met haar harp. Daar ook even gekeken, want dat kan nu nog. Daarna zijn Abelina, een vriendin van Abelina en ik naar de mac gegaan om de dag goed af te sluiten en om een uur of 10 kwam ik dus pas weer thuis.

Dinsdag 5 juni was weer wat rustiger. Eerst naar school gegaan. Ik had de laatste 2 uur uitval en was dus al 11 uur klaar. Toen even lunchen en spelletjes gespeeld met Abelina, want dat hadden we al een tijdje niet gedaan. Daarna ben ik even een powernap gaan doen en toen ben ik met mijn moeder gaan Facetimen. Voor de rest nog wat gitaar gespeeld, een bad genomen en een film gekeken.

Woensdag 6 juni had ik weer school tot 1. Na school kwam mijn host vader me ophalen en toen ik in de auto stapte zei hij: “Ik heb de lunch gezien wat Uta heeft gemaakt en dat ziet er niet echt lekker uit, dus we moeten opzoek naar een goed restaurant.” Dat was natuurlijk geen straf en ik vond het super leuk, want ik doe eigenlijk nooit wat met mijn host vader. Uiteindelijk kwamen we in een luxe restaurantje in Frisach en hebben we super lekker gegeten. En heel traditioneel eten. Na de lunch zijn we weer naar huis gegaan en ben ik weer wat spelletjes gaan spelen met Abelina. Toen moest ik nog even aan een presentatie die ik de volgende dag had. Om 7 uur had ik gitaarles. Om een uur of 9 kwam ik weer thuis en ben ik gaan douchen en mijn bed ingedoken.

Vandaag had ik weer school tot 3 uur. Na school kwam Abelina me ophalen met een lekker lunchpakketje en zijn we naar Ossiach gegaan, voor 2 concerten. Het waren examens voor de muziekschool en gelukkig was iedereen geslaagd die we konden. Het was weer gaaf dat ik hierbij kon zijn. En nu zit ik in de auto op naar huis. Dus vandaar dat mijn blog even wat later in de avond online kwam!

Ik wens iedereen weer een fijne week toe!

Dikke kus,

Sanne

1. Wilma:
    7 juni 2018
    Leuke blog Sannie!!! En wat een mooie foto’s!!! Nog maar 3 weekjes en dan zien we elkaar weer! Veel plezier met April dit weekend! Dikke X van mij!!! Xxx
  2. Om a:
    7 juni 2018
    Hoy Sanne
    Wat heb jij weer een supere week gehad en wat een mooie foto's.
    Ik zou heel graag een keer naar haar concert willen luisteren.
    Nu Sanne geniet er nog lekker van.
    Liefs oma.XXX.
  3. Manon:
    8 juni 2018
    Lieve Sanne,
    Wat heb je weer een leuke week gehad! Aan de foto's te zien ben je weer op mooie plekken geweest.
    Ik wens je nog heel veel plezier in Oostenrijk!
    XX Manon
  4. Tante Tonny:
    10 juni 2018
    Hoi Sanne ik ben ook wat laat met mn reactie maar jeetje wat maak je leuke dingen mee! Heel veel plezier nog de laatste weekjes. Liefs tante Tonny