Een kortere blog

20 oktober 2017 - Laie, Hawaii, Verenigde Staten

Hiii!

Leuk dat julllie weer even op mijn blog kijken. Deze week heb ik een kortere blog, want ik heb gewoon wat minder gedaan, maar ik zal er nog wat van proberen te maken!!

Okay waar waren we ook al weer gebleven? Vrijdag 14 oktober. In de ochtend heb ik een deel van een hike gelopen samen met Anne. Halve wegen begon het heeel hard te regelen, wat wel erg gaaf was om te zien, maar toen we gedonder hoorde zijn we toch maar om gedraaid en terug gegaan. Jammer genoeg zijn we dus niet naar het einde geweest. Toen we terug waren scheen de zon weer lekker en toen zijn we dus maar naar het strand gegaan. Mijn gezin had verteld dat ze om 2 uur thuis zouden zijn, dus ik dacht als ik om kwart over 1 thuis ben kan ik nog even douchen, vaatwasser uitruimen ect. Maar toen ik om kwart over 1 thuis kwam zag ik de koffers al staan en ik was dus te laat haha. Maar dat maakte ook niet heel veel uit. Ik stelde me voor aan David, de vader in het gezin, want die had ik nog niet eerder ontmoet. Daarna ging ik douchen en in de middag heb ik niet veel gedaan. ’s Avonds ging David hamburgers maken (hele lekkere) en de oma kwam avond eten bij ons, wat erg gezellig was. ’s Avonds ben ik nog even langs een vriendin van Meilana geweest, maar ik lag weer op tijd in mijn bed.

Zaterdag 4 oktober begon ik mijn dag met een goed ontbijtje. Gebakken eitje, bacon en gebakken aardappeltjes. David houd dus erg van koken. In de middag hadden we een broodje rosbief en had Eliza nog Nederlandse pannenkoeken gegeten. Dat was dus super lekker. We zijn ook nog naar de bioscoop geweest, maar voorderest heb ik niet zo veel gedaan.

Zondag moest ik alweer afscheid nemen van David. Ik heb hem dus maar even gezien, maar het was erg gezellig. Ik had even met mijn moeder geskyped en in de middag heb ik getekend. Niet zoveel bijzonders dus. In de avond kwamen Amanda, Emmy, Summer en de vader van Emmy en Summer weer terug van hun trip naar het vaste land. Emmy, Summer en hun vader gingen naar huis en toen ging Amanda de nichtjes en neefjes ophalen want ze bleven bij ons eten. Emmy haar verjaardag was op maandag, maar ze zou dan bij haar vader zijn, dus we hadden op zondag een verjaardagsdinner met cadeautjes en cake.

Maandag begon school weer. Het voelde alsof ik geeneens vakantie had gehad. Maandag, dinsdag en woensdag heb ik niet veel bijzonders gedaan. Vanmorgen was ik op tijd wakker en besloot ik naar de zonsopgang te gaan kijken. Erg vroeg, maar wel erg mooi. Ik zal een filmpje bij de video’s plaatsen, dus als je wilt kan je daar kijken. In de avond kwam Amanda met de kids bij ons eten en hebben we Emmy (een nichtje) geholpen met een project voor school. Wat erg gezellig was.

Nou ik ga nu mijn bed in duiken, want ben super moe hahah. Truste! Naja Goedemorgen eigenlijk hè!

Dikke kus,

Sanne

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Maureen:
    Weer een leuk verhaal Sanne. Veel plezier weer op school.😘
  2. Maureen:
    20 oktober 2017
    Wat kun je trouwens mooi tekenen sanne😀
  3. Om a:
    20 oktober 2017
    Het was weer leuk om te lezenen wat kan je mooi tekenen.Ik wens je een goede week.Liefs van oma.XXX
  4. Nichtje Joyce:
    20 oktober 2017
    Zooo tekenen kan je zeker! En is een keer niet zo veel doen is ook niet erg hoor!🤗 Ik ga je blogs weer even bijhouden hihi!
    Dikke kussss xxx
  5. Manon:
    Heey Sanne,
    mooie tekening, je hebt echt talent! Wat gaaf dat je naar de zonsopgang hebt gekeken en leuk dat je daar een filmpje van hebt! Succes weer op school, ik heb nu lekker vakantie!
    xx Manon!
  6. Tante Tonny:
    20 oktober 2017
    Aloha!! Gave zonsopgang zeg! Hoe lang duurde dat? Heerlijk om jou nog in korte broek te zien. July en ik hebben vandaag voor winterkleren geshopped in Haarlem. Was gezellig en leuk geslaagd. Leuk dat je eindelijk David ontmoet hebt. Nou Sanne prettige week maar weer!! Xxx
  7. Wilma:
    21 oktober 2017
    Lieve Sanne! Een kortere blog wat heel begrijpelijk is nu!! Sanne, ik ben supertrots op je, in alles wat je doet en welke beslissingen je ook neemt! Dikke, dikke knuffel en kus van je jarige mams!