Ik moet naar huis :(

10 november 2017 - Laie, Hawaii, Verenigde Staten

Hii allemaal!

Zoals jullie kunnen zien aan mijn title kom ik naar huis! Niet helemaal vrijwillig jammer genoeg, maar ik ben blij om naar mensen te gaan die om mij geven. Ik heb hier een hele moeilijke tijd gehad, maar natuurlijk heb ik ook een hele goede tijd en ervaring gehad. Ik heb hele goede herinneringen aan mijn high school jaar en ik baal enorm dat ik er nu een punt achter moet zetten, maar ik kan er niks meer aan doen. Ik heb super erg mijn best gedaan, maar soms gaat niet alles zoals je wilt en mijn leven heeft altijd maar mee gezeten, dus over een tegenvaller kom ik wel weer heen denk ik.

De laatste keer dat ik mijn blog had geschreven ben ik gestopt bij vrijdag.

Vrijdag ben ik eerst naar school gegaan. Na school heeft Amanda mij opgehaald en zijn we naar het strand gegaan en daar ben ik gaan surfen met Summer en haar zus. dat was heel erg leuk, maar het is niet heel erg gelukt haha. Tis toch best wel moeilijk en de golven waren precies die dag erg laag. Het was wel erg gezellig.

Zaterdag was mijn gastmoeder jarig. In de ochtend zijn we gaan eten bij Amanda en daarna zijn we doorgereden naar een museum. Het was een art museum op een hele mooie plek in de bergen. We waren daar samen met Emmy, Mccenna, Ched, Amanda, Meilana, Eliza en de nichtjes en neefje. Het was super leuk en gezellig. We hebben daar ook super lekker geluncht. Daarna hebben we wat boodschappen gehaald en toen zijn we weer naar huis gegaan en heb ik niet zoveel meer gedaan.

Zondag heb ik wat huiswerk gemaakt en daarna kwam Amanda met de kinderen bij ons eten voor de lunch. Voor de rest is er deze dag niet heel veel bijzonders gebeurt. In de avond heb ik nog even bij Amanda gechilled met alle kinderen wat weer erg gezellig was.

Maandag ben ik eerst naar school gegaan. Na school ben ik naar een Taco Truck gegaan waar een jonge van mijn school werkt. We waren er met een hele groep en hebben een gezellige middag gehad en een hele boel natchio chipa gegeten, en het was toevallig ook nationale natchio dag. Daarna ben ik naar Amanda gegaan om de kids te helpen met hun huiswerk en toen ben ik naar huis gegaan.

Dinsdag en woensdag ben ik ook gewoon naar school geweest. Ik ben beide middagen bij Amanda geweest.

Vanmorgen toen ik wakker werd had ik een berichtje op mijn telefoon van mijn moeder met de vraag of ik haar kon bellen als ik wakker was. Tuurlijk wist ik dat er wat was en ik belde gelijk. Me moeder vertelde me dat de organisatie de keuze had gemaakt om me naar huis te sturen. Mijn moeder had 2 opties voor de vlucht. De 1 was vandaag in de middag, maar dat vond mijn moeder te vroeg want dan zou ik helemaal geen afscheid kunnen zeggen. Dus toen bleef er nog maar 1 optie over en dat was morgen. Op 10 november ga ik Hawaii verlaten en ga ik terug naar ons koude landje. Ik had verwacht dat ik dit jaar de winter niet zou mee maken, maar jammer genoeg gaat dat dus wel gebeuren. Nadat ik had opgehangen kreeg ik nog een telefoontje van de organisatie en daarin werd bevestigd dat ik echt naar huis moest. Ik kan hier niet meer zijn voor Thanks Giving, kerst, prom, graduation, en alle andere dingen die ik zo graag mee wilde maken.

Nadat ik dit bericht had gehoord moest ik mijn tranen weer opvegen en moest ik naar school. Het was tenslotte mijn laatste schooldag in Hawaii. School was dan ook best zwaar, want in elke klas heb ik wel vrienden gemaakt die ik gedag moest zeggen. Iedereen was super lief en ik heb dan ook elke keer opnieuw moeten huilen hahha. Na school ben ik eerst naar wat winkeltjes geweest dicht bij school met mensen van school. Daar even een ijsje gehaald en toen ben ik met Minami en A’ja naar het strand gegaan. Nog even genieten.. Daarna ben ik weer doorgegaan naar Amanda’s huis en zijn we gaan eten bij de Taco Truck met iedereen. Was erg gezellig. We hebben nog even een filmpje gekeken en toen ben ik naar huis gegaan.

Morgen ga ik nog met vriendinnen gezellige dingen doen. Ik zal dan ook nog een blog schrijven over mijn afscheid en de vlucht, maar voorderest houd mijn blog op. Ik vind het super jammer dat ik mijn vrienden en iedereen die ik hier heb leren kennen moet achter laten. Ik ga het weer en de natuur ook super erg missen, maar er zijn ook dingen die weer leuk zijn als ik thuis kom! Zondag ochtend om half 9 land ik. Maandag is mijn verjaardag, waar dan ook zeker nog een feestje voor komt en dan is het weer de tijd van sinterklaas! Ik ben er weer helemaal klaar voor hoor! Dus als je 2 pietjes wilt ontmoeten op Sinterklaas Avond of andere dagen, dan moet je maar contact opnemen. Daarna ga ik kerst vieren met al mijn lieve familie in Nederland en dan zal ik in januari weer naar school gaan.

Bedankt voor het lezen van mijn blog, en er zal van de week nog 1e online komen, maar die wordt waarschijnlijk korter. Wel zal ik in die blog proberen nog wat weetjes te zetten, want daar kan ik nu even niet op komen!

Tot snel!

Dikke kus,

Sanne

1. Hellen:
    10 november 2017
    Lieve Sanne, Ik heb net een tijdje met je moeder aan de telefoon gezeten. Ik vindt het ontzettend jammer voor jou dat het zo gelopen is. Maar in deze situatie is er denk ik geen andere optie dan naar huis. Lieve schat, ik wens je een goede reis terug. Ik wens je heeeel veel sterkte met het trotseren van het Nederlandse weer, maar weet dat er aan de andere kant alleen maar leuke mensen zijn die staan te springen om jou zondag weer te zien en te knuffelen. Tot zondag (volgende week) ;-) Kusseknuf van ons
  2. Wilma:
    Liefste Sanne,

Wat ben jij dapper! Ik hou van je en kijk er naar uit om je een dikke kus te geven zondagochtend. Je hebt het zo knap gedaan de afgelopen weken en ik ben zó trots op je!

Een hele goede reis en tot zondag lieverd!

Liefs mama
  3. Tante Tonny:
    10 november 2017
    Lieve Sanne jammer dat t zo gelopen is maar je bent wel n ervarkng rijker. Ondanks de vele tranen: Looking forward seeing you again! Hope you smile now. Een hele goede reis, take care, en tot gauw! Dikke kus & big hug xxx tante Tonny
  4. Om a:
    10 november 2017
    Lieve Sanne.Oma vind het heel erg jammer voor je,maarje hebt ontzettend je best gedaan,ikben trots op je.Wij kijken naar je uit en wensen je een goede reis.Liefs oma.XXX.
  5. Karin:
    10 november 2017
    Lieve Sanne, erg jammer dat het allemaal zo is gelopen. Ik weet dat als jij ergens voor gaat dat je je dan voor de volle honderd procent inzet. Dit heb je ook zeker gedaan, maar de situatie om je heen heeft er voor gezorgd dat je nu terug komt naar huis. Je hebt erg je best gedaan en daar kan je trots op zijn! Dus kom met opgeheven hoofd weer naar huis. Lekker weer bij je lieve familie en vrienden en natuurlijk ook met de mooie herinneringen van de afgelopen maanden. Lekker je verjaardag vieren en de feestdagen en in januari weer beginnen aan een nieuwe opleiding. Weer uitdagingen genoeg! Een hele goede terugvlucht en tot gauw. Veel liefs karin
  6. Juan:
    Hoi schattie
    Met tranen in de ogen je blog gelezen. Vind het enorm rot voor je dat het zo gelopen is, maar ook kan ik niet wachten tot zondag

Xx je vadertje
  7. Nathan:
    10 november 2017
    Hope you enjoyed Hawaii. Have a safe trip home.
  8. Ella v Dijk:
    10 november 2017
    Nou Sanne jammer. Maar goed thuis wordt er met smart op je gewacht. En je neemt een zak vol herinneringen en ervaringen mee.goeie reis
  9. Ellen Smit:
    Lieve Sanne,

Wat ontzettend balen voor je dat dit avontuur zo abrupt moet eindigen.
    Ik weet zeker dat jij je best hebt gedaan
    En inderdaad ben je een ervaring rijker.
    Hele goede reis terug en wij hopen je weer snel te zien. Heel veel liefs van tante Ellen en Chris.😘
  10. Manon:
    Heei Sanne,
    ondanks dat het zo gelopen is blijf jij super positief. Ik ben super trots op je en kan niet wachten om je weer te zien!
    groetjes Manon
  11. Jacqueline ( mama Susan ):
    11 november 2017
    Oh Sanne wat jammer dat je dit avontuur waar je zo lang naar uit hebt gekeken niet af kan maken , maar hier in het nu al erg koude nederlandje , zijn heel veel lieve warme mensen , die jou gemist hebben , tot snel , dikke kus en knuffel xxx
  12. Rick:
    11 november 2017
    Hey zussie!

Weer een mooie blog hoor ondanks alles dat je meemaakt. Vind het heel jammer voor je dat het zo heeft moeten gaan voor je. Ik hoop dat als je thuis bent en iedereen weer ziet je je een stuk beter voelt! Tot snel!

Xx
    Rick