Helloween :)

3 november 2017 - Laie, Hawaii, Verenigde Staten

Hiii allemaal!

En dan is er weer een weekje voor bij en nu denken jullie vast, wat ga je doen, wat gaat er gebeuren. Maar daar kan ik nog geen antwoord opgeven. Voor mij is alles een beetje onzeker op dit moment, maar dat komt allemaal vast wel weer goed!

Vorige week donderdag had ik geschreven in de middag en toen ben ik in de avond nog gaan eten in de kantine van de college in mijn dorp! Dat was erg leuk en gezellig.

Vrijdag ben ik gewoon naar school geweest en in de middag was in met Anne voor een school project en we hebben nog wat koekjes gebakken. In de avond ging ik met Eliza bij de Taco Bell eten en daarna zijn we nog een ijsje gaan halen bij een Hawaiiaanse winkel.

Zaterdag ben ik in de ochtend naar de stad geweest voor een Helloween kostuum en daarna heeft Eliza me naar Athena gebracht. Athena is mijn local coordinator en zij had me uitgenodigd om een weekendje bij haar door te brengen, wat erg lief was. We waren eerst in de kerk en daar heb ik bijna haar hele familie al leren kennen. Athena heeft een man en 2 jonge kinderen (Alora (4 jaar) en Justin (9 jaar))die echt super schattig zijn! Ook heb ik haar broers zussen en ouders leren kennen. Na de kerk zijn we naar het strand gegaan en hebben we een duik genomen in de zee. We zijn niet zo lang gebleven, want het begon te regenen. Toen zijn we naar hun huis gegaan en daar hebben we lekker gepraat, tv gekeken en met de kids gespeeld. In de avond zijn we naar de broer van Athena gegaan. Hij heeft een puppie en toen we aankwamen was de puppy nogal blij. Hij Alora een kus in dr gezicht bijten, maar dat ging niet goed en toen kwam zijn tand door haar lip waardoor haar hele mond open was. Was echt heel erg zielig. De hele familie kwam naar de broer van Athena en we hebben met ze allen gegeten en een film gekeken. Iedereen was super lief en ik heb dus ook een leuke avond gehad.

Zondag ochtend was ik eigenlijk weer van plan om naar huis te gaan tot dat de man van Athena vroeg of ik mee wou op een zijlboot om te varen in Waikiki. Daar kon ik natuurlij geen nee tegen zeggen. Athena moest werken en ik was dus alleen met hem en de kinderen, maar heb het heel gezellig gehad en de boodtocht was super gaaf. Als je van de boot naar het eiland kijk realiseer je je maar weer hoe klein het eigenlijk is…. Om 3 uur kwam ik thuis en toen kwam Ylfa (een andere exchange student). We hadden eerst even wat gegeten, daarna een duik genomen in de zee en daarna hebben we nog even een filmpje gekeken. Was dus een gezellige dag.

Maandag dinsdag woensdag en vandaag had ik weer gewoon school. Jammer genoeg is cross country over en doe ik nu niet meer echt iets na school, maar dat is oke. Ik heb wel besloten om de artclub te joinen.

Wel 1 ding wat ik natuurlijk niet kan vergeten in mijn blog is Halloween. Want dat was toch wel erg leuk en lekker Amerikaans. Dinsdag 31 oktober was Helloween. Ik was een care bear met wat andere meiden van school. Niet iedereen was verkleed jammer genoeg, maar dat was voor ons wel erg leuk, want aangezien wij zo’n beetje de enige groep waren, wonnen we wel de beste groeps kostuum prijs! We kregen een hele grote bak snoep, maar zijn die na 5 minuten kwijt geraakt, hahah. Na school ging ik eerst met de care bears en 3 jongens naar de Taco Bell om wat te eten. Daarna zijn we naar mijn huis gegaan om te chillen. Ik ben in de avond eerst met de neefjes en nichtjes mee gelopen langs de deuren voor trick or treat. Hier gaat het wel een beetje anders als in Amerika zelf. In Amerika ga je langs de deuren, bel je aan en roep je trick or treat en dan krijg je een snoepje. Maar hier doen ze het net even makkelijker voor de kinderen en gaat iedereen buiten zitten met hun snoep. Er zijn ook verschillende huizen als een spookhuis omgetoverd, waar je in kan als spookhuis en overal is muziek. Dat was dus allemaal wel erg gaaf. Nadat ik thuis kwam met de nichtjes en neefjes ben ik met Ylfa en nog wat mensen het dorp in gegaan, want het is hier gewoon normaal als je op 16 jarige leeftijd langs de deuren gaat. Dat was dus wel erg grappig, maar we zijn uiteindelijk weer bij de Taco Bell gestrand. Ik had dus een leuke dag.

Ik wens iedereen weer succes op school en op het werk!

Dikke kus,

Sanne

En nog wat weetjes voor deze week:

1. Voor de mensen die niet weten waar ik het aan het begin van mijn blog over had, lees even terug naar mijn vorige blog als je wilt weten wat er was gebeurt! Ik heb trouwens ook super veel lieve reacties gehad waar ik erg dankbaar voor ben, dus iedereen bedankt!

2. Als je hier dus een ring draagt denken mensen snel dat je getrouwd ben, vooral als ie om je linker hand, ringvinger zit. Nou voor de mensen die mij goed kennen, ik ben fan van mijn sieraden en heb die dan dus ook elke dag om. Op dit moment heb ik niet al mijn sieraden om, maar mijn ring vind ik erg moeilijk om thuis te laten. Dit weekend heeft Alora dan ook honderden vragen gesteld over mijn huwelijk, man en kinderen,  waar ik nog even te jong voor ben haha.

3. Ik bedenk me nu dat ik huiswerk had, dat ik mijn boeken heb gepakt en dat ik daarna veel te lang aan mijn blog heb gezeten (en ondertussen berichtjes gestuurd naar verschillende mensen). Ik word in 2 min opgehaald, dus ik ben weer lekker slim bezig 😊

1. Nichtje Joyce:
    3 november 2017
    Wat leuk dat je mee mocht met die boot! Gaaf zeg! En helloween klinkt ook echt super leuk daar! Ik wens je weer een fijne week lieverd! Xxxxx
  2. Om a:
    3 november 2017
    Jij heb weer een fijne week achter de rug, het zeilen lijkt mij ookerg leuk. Hier is het echt herfst.Nu Sanne een goede week en de hartelijke groetjes van ons.Liefs van oma.XXX.
  3. Tante Tonny:
    3 november 2017
    Hi Sanne gelukkig heb je je goed vermaakt afgelopen week! Haha en dat van die ring.. jaaa herkenbaar ik was dat al weer vergeten maar zo leuk om dat van jou te lezen! Ik wens je weer n fijne week toe. Hugs & kisses tante Tonny
  4. Wilma:
    Lieve Sanne!

Ondanks je onzekerheid heb je er weer een geweldige week van gemaakt, toppertje! Wat ziet het er allemaal leuk uit, je foto's, je blog, alles! Hoop dat er snel wat zekerheid komt en dat je je jaar in Amerika kan afmaken, want dat is ook wat jij wilt! Wat zijn je weetjes altijd leuk om te lezen, getrouwd, een man en kinderen... nog maar even niet! Veel plezier weer deze week en tot je volgende blog! Dikke kus, hvj, mam
  5. Manon:
    Heei Sanne,
    Wat heb je weer een leuke blog geschreven. Wat leuk dat je daar helloween hebt meegemaakt en wat had je een leuke care bear outfit! Ik kijk weer uit naar je volgende blog!
    xx Manon
  6. Rachel:
    Heey Sanne,
    Gelukkig was deze week weer wat leuker! Klinkt allemaal super gaaf

Dikke kus Rachèl 😘
  7. Juan:
    Hoi Sanne

Goed om te lezen dat de afgelopen week evengoed onlangs alles een leuke week gehad hebt. Hoop voor je dat je aankomende week ook weer zo'n week krijg enIk hoop dat er volgende week meer duidelijk word!
    Groetjes je vader(tje)
  8. Sophie:
    5 november 2017
    Hey Sanne! Leuk blog weer. En super leuk dat je een rondje mee mocht op de boot en ook je outfit voor Helloween is super nice! Ik kijk uit naar je volgende blog ❤ kusjes Sophie