Ik geniet nog volop van Hawaii!

22 september 2017 - Laie, Hawaii, Verenigde Staten

Hiii allemaal,

Leuk dat je weer op het linkje heb geklikt van mijn blog! Over 2 dagen is het 2 maanden terug dat ik in het vliegtuig stapte, en de tijd gaat zo snel! Bijna alle nieuwtjes die ik te horen krijg van Nederland, is dat het slecht weer is en dat het goed gaat met iedereent. Nou met mij gaat het gelukkig ook allemaal goed en hier is het nog lekker 30 graden elke dag! Ik heb dus geen rede om heimwee te hebben :). Geniet maar weer lekker van het lezen van mijn blog en als je je van de week een keertje verveeld, kan je me een berichtje sturen, want ik vind het harstikke leuk om te horen hoe het met iedereen gaat.

Vrijdag ben ik in de naar school en de training geweest. In de avond hebben Eliza en ik een Banzai Bowl gehaald. Dat is een soort van ijs/smoothie en heeel lekker. Die hadden we meegenomen naar Sunset Beach en daar hebben we lekker genoten van een hele mooie zonsondergang, want dat is bijna elke avond zo mooi hierzo.

Zaterdag ochtend hadden we weer een hardloopwedstrijd waar we met de schoolbus heen gingen. Om half 7 vertrok de bus al dus ik was weer vroeg op. Ik heb zelf niet gerent, samen met een ander meisje uit mijn team, dus we hebben iedereen aangemoedigd en foto’s gemaakt. Dat was dus erg gezellig. De hardloop wedstijd was op een deel van het eiland waar ik nog nooit was geweest, en het was zo mooi daar. Op een één of ander manier is het water helderder blauw en de golven komen tegen zwarte rotsen aan. We gaan daar in de buurt binnenkort een soort van hike doen, dus daar kijk ik echt naar uit. Toen ik thuis kwam heb ik lekker een film gekeken ik de avond ben ik met Emmy, Meilana en Eliza naar de bioscoop geweest, naar Glass Castle. Het was echt een hele mooie film en erg gezellig.

Zondag ochtend heb ik met m’n moeder zitten skypen en hebben we lekker Nederlandse tv gekeken hahaah. Daarna gingen we weer lekker lunchen en ik heb de hele middag aan mijn huiswerk gezeten, naja aan een project en als je daar een goed cijfer voor heb hoef je eigenlijk het rest van het semester niks meer te doen om een voldoende te hebben. In de avond ben ik met de hond en Eliza naar het strand geweest, heel dicht bij ons en het was super mooi, ik was daar nog nooit geweest hahah. Daarna ben ik mee geweest naar een ding van de kerk, waar een man en vrouw pratte over hun leven, ze hadden hele heftige dingen mee gemaakt en dat was dus heel mooi om te horen.

Maandag was ik naar school en de training geweest. Ik ging eerder van de training naar huis en toen gingen we eten en ging ik mee met Eliza naar dr werk. Ik wou zien waar ze werkte en er was een soort van openavond. Was leuk!

Dinsdag had ik met Culinary een project over eten over de hele wereld. Dus we gingen die dag koken. Ik had pizza gemaakt met een meisje uit mijn klas, maar je kreeg van alle groepen iets. Uiteindelijk heb ik dus pizza, een (mega) springroll, een smoothie, sushi en een pannenkoek met Nutella aardbei en banaan gegeten. Na de training  ben ik naar de college geweest tegen over m’n huis, waar een meisje ging zingen die ik kon. Ze kon super mooi zingen en het was erg gezellig! Een andere vriendin was ook gekomen en die had een gedicht geschreven over spaghetti en die heeft ze voorgelezen op het podium. Het was echt heel grappig en mijn gastmoeder en tante vinden dr ook helemaal geweldig.

Woensdag was ik op school geschminkt als een zombie. Het is deze week sprit week, en dat houd in dat er elke dag een thema is om je naar aan te kleden. Jammer genoeg is het niet heel erg groot en ik denk dat dat toch echt leuker is aan het vaste land van Amerika. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant, ik zit op Hawaii. In de middag ben ik niet naar de training geweest. Na school ben ik even een ijsje gaan halen met Emmy en daarna heeft ze m’n haar geknipt. Er moest weer even een stukkie af en is gelukkig goed gelukt hahah. Daarna wat huiswerk gemaakt en in de avond was er cheerfest. Daar kon je je voor opgeven op school. Alle klassen hadden een cheer en gingen die zingen. Wat wel jammer was, was dat het eigenlijk alleen maar groot is als je in het senior jaar zit en dat zit ik jammer genoeg niet. Al mijn vriendinnen deden niet mee dus ik ook niet, wat ik wel erg jammer vond. Maar ik heb wel gekeken en het was heel erg vet om te zien en het was ook zeker gezellig.

Donderdag had ik weer een normale dag en ben ik weer naar de training gegaan. Ik merk wel dat het rennen steeds makkelijker gaat en ik ren dan ook bijna elke dag 5 kilometer. We hebben nog 2 of 3 wedstrijden te gaan en ik hoop dat ik ze allemaal kan rennen.

Ik wil jullie weer bedanken voor het lezen van mijn blog!

Dikke kus,

Sanne

En om niet te vergeten, de weetjes deze week:

1. Dit weetje was eigenlijk voor vorige week, maar was het toen vergeten erbij te zetten, maar vorige week zijn hier 4 haaien gespot op een strand waar ik een paar keer heen ben geweest. Alleen dat strand was afgesloten, maar als je wou kon je 100 meter verder gewoon weer lekker zwemmen, hahah, heeft ook geen zin dus.

2. Mijn achternaam is natuurlijk gesplitst in 2 delen, de Wit. In Nederland betekend dat dat je achternaam  met een W begint en ik ben dus bijna altijd de laatste op de namenlijst op school geweest. Maar hierzo doen zeggen ze dus dat mijn achternaam met de D begint, dus ik ben eindelijk niet meer de laatste op de namen lijst haha.

3. Een meisje uit mijn team heeft me uitgelegd hoe ik uit een waterfontein moest drinken. Ik heb zo’n ding nog nooit gezien in Nederland en had dus eigenlijk geen idee hoe je normaal  uit zo’n fontein kon drinken. We hebben dus erg gelachen.

4. Ik heb een nieuwe plek gekregen bij biologie en zit naast iemand die de hele tijd ligt te snurken. Het is hier best normaal om te slapen in de les, maar het is nogal irritant.

1. Wilma:
    Hoi Sanne!!!
  2. Wilma:
    Hoi Sanne!

Hier een berichtje van mij! Gelukkig is het Hollandse weer weer een beetje veranderd. Dit weekend krijgen we ook weer de zon te zien en daar heb ik zin in, want op zondag mag ik weer lekker tennissen in de competitie en de zon gaat die dag de hele dag schijnen (als het goed is...). Wat heb je weer een leuke week gehad. Jammer dat Spirit week wat klein is, maar inderdaad, wat wil je liever? Een leuke spirit week of elke dag zon en 30 graden?!!! Ik zou het wel weten hoor! Sanne, geniet weer van deze week en tot je volgende blog! Dikke kus van mij!
  3. Om a:
    22 september 2017
    Sanne wat is het weer leuk om je blog te lezen.Je heb weer een goedeweek gehad en met dat mooie weer vliegt het dus om.Hier is ook alles goed Gister naar een mode show geweest. Oker geel en rose worden de kleuren.Sanne weer een goede week en veel liefs van oma.xxx
  4. Nanda:
    22 september 2017
    Heyy, wat heb je weer een leuk verhaaltje geschreven. Xxx
  5. Tante Tonny:
    22 september 2017
    Ik was ff lekker gaan zitten om je blog te lezen. Heerlijk! Wat maak je toch leuke en gezellige dingen mee zeg. Je moeder en ik hadden trouwens leuk ge tennist hoor. Eerst met storm daarna in de stroomende regen maar tijdens de laatste wedstrijd was er een lekker zonnetje. De kermis is mooi geweest. Ik ben nu dan ook lekker verkouden. Voor de rest hier alles oké. July gaat in Alkmaar stage lopen in groep 4 en Tom heeft net zn proef rijexamen gehaald dus die kan binnenkort afrijden. Nou Sanne groetjes aan je familie en tot blogs! (Hopelijk plaatst dit in 1x hihihi)
  6. Manon:
    24 september 2017
    Heei Sanne,
    fijn dat het rennen steeds makkelijker gaat en dat je het zo naar je zin hebt!
    wat heb je een leuke activiteiten op die school! Ik heb weer genoten van je verhaal en de leuke foto's!
    xx Manon!