Nog 2 dagen voor mijn vertrek

8 februari 2018 - Nederland, Nederland

Hii allemaal,

Daar is weer een nieuwe blog van mij 😊. Het is alweer een tijdje terug dat ik mijn vorige blog heb geschreven. In die blog vertelde ik dat ik de mogelijkheid heb gekregen om mijn high school jaar af te maken en daar ga ik vandaag weer even meer over vertellen. Zoals ik vertelde ga ik mijn high school jaar afmaken in Oostenrijk, maar voor de rest wist ik nog niks. Begin januari kreeg ik bericht van de organisatie dat er een gezin voor mij is, wat dus geweldig nieuws was!

Aankomende zaterdag (10 februari) vlieg ik naar Wenen, waar ik mijn gastgezin ga ontmoeten. Ik kom dicht bij Wenen te wonen en ga naar school in Wenen. Mijn gastgezin bestaat uit een vader en moeder met 4 kinderen. Ik krijg 2 host broers, van 21 en 25 jaar en 2 host zusjes, van 15 en 10 jaar. Ik kom met het gastzusje van 15 in de klas (haar naam is Ipek). Ipek gaat volgend jaar zelf een high school jaar in de USA volgen. Ik heb heel veel zin om mijn gastgezin te ontmoeten.

Voor de rest heb ik ook al wat leuke uitstapjes in het vooruitzicht. Zo heb ik in het laatste weekend van februari een tour door Wenen met alle andere exchange students. Het 1e weekend van Maart heb ik een ski weekend, ook met een paar exchange students. En het laatste weekend van April ga ik naar Venetië, met mijn hostzusje Ipek en de wat andere exchange students.

In de tijd dat ik in Nederland was heb ik wel nog wat dingen gedaan. Zo heb ik mijn auto theorie gehaald, me aangemeld voor mijn vervolg opleiding (waar ik volgend schooljaar aan ga beginnen), ik heb kerst en oud en nieuw gevierd, ik heb een baantje voor de zomer geregeld, ik heb de start van de bouw van het nieuwe huis kunnen zien en heb ik veel tijd door gebracht met vrienden en familie. In de tijd dat ik weg ben geweest heb ik kunnen zien op welke vrienden ik kan rekenen en ik weet dat zij mij niet gaan vergeten in de tijd dat ik in Oostenrijk ben 😊.

Ik ga er van uit dat ik weer een geweldige tijd tegemoet ga en ik zal vanaf nu weer elke week een blog schrijven.

Dikke kus,

Sanne

1. Hellen:
    8 februari 2018
    Jeeeh Sanne, echt super fijn voor je dat je dit avontuur lekker kan afmaken in Oostenrijk...in de sneeuw nog wel. Ik wens je een heeeele leuke, gezellige, super toffe te gekke tijd in Wenen. Het is je ontzettend gegund. En...gefeliciteerd met je auto theorie🥂 kus van ons
  2. Ellen Smit:
    Hey Sanne!
    Wat mooi dat je dit nieuwe avontuur weer aangaat. Ik wens je een superleuk tijd daar in Oostenrijk en ik hoop dat je het leuk gaat krijgen bij je nieuwe gastgezin. En met die heerlijke uitstapjes in het vooruitzicht gaat het vast en zeker lukken. Heel veel plezier lieve Sanne!
    Heel veel liefs van Tante Ellen en Chris!😘
  3. Om a:
    8 februari 2018
    Sanne leuk dat je weer gaat schrijven ik ga je volgen. Ik wens je een fijn gastgezinen veel succes.Liefs van oma.
  4. Tante Tonny:
    8 februari 2018
    Lieve Sanne, zó leuk voor je! Maak er een fantastische tijd van. Leuk dat we je belevenissen weer kunnen lezen. Veel plezier in Oostenrijk!! Dikke kus tante Tonny
  5. Mirte:
    8 februari 2018
    Aaah ben zo blij voor je, echt super leuk!! Super veel plezier daar!! Xx
  6. Wilma:
    8 februari 2018
    Jaaaa, ik mag nog 2 dagen genieten van je gezelligheid hier thuis!!! En dan zal het hier weer superstil worden! Ik hoop (en verwacht) dat je een geweldige tijd tegemoet gaat daar in Oostenrijk. Ik ben supertrots op je dat je dit, na alles wat er op Hawaii is gebeurt, gaat voortzetten, maar weet zeker dat jij nog zelfstandiger thuiskomt dan je nu al bent! Geniet ervan mopp!!! HVJ xxxx
  7. Manon:
    8 februari 2018
    Lieve Sanne, Heel veel plezier!!
    x Manon
  8. Maaike:
    8 februari 2018
    Alvast een hele goede reis en heel veel plezier in Oostenrijk. Ik ga je blogs weer lekker lezen!!
  9. Vera:
    8 februari 2018
    Lieve Sanne heel veel plezier in Oostenrijk bij je gastgezin. Allemaal leuke activiteiten zo te lezen. Dit gaat heel leuk worden denk ik. Succes met alles en ik ga je blogs volgen.
    Gr Vera
  10. Yvonne:
    8 februari 2018
    Sanne, Heel veel plezier in Oostenrijk. Goede reis en geniet ervan!
  11. Gitta Rotteveel:
    9 februari 2018
    Sanne heel veel succes plezier en gezelligheid, maar boven alleen hele leerzame tijd en pas goed op je zelf. Gr tante Git